" У человека может быть много разных настроений, но душа у него одна, и эту свою душу он неуловимо вкладывает во все свое творчество." Джон Голсуорси

пятница, 22 ноября 2013 г.

Майстерня різдвяних листівок 2012 № 1 і 2

Майстерня різдвяних листівок 2013 розпочала свою роботу! 
Під час першого уроку Яна розповіла  про:
  1. Основи штампування. Що таке штампи, які є види штампів, як користуватися штампами.
  2. Виготовлення повноцінного фону за допомогою одного штампу.
  3. Основи розмальовування.
Домашнім завданням було:
Використовуючи усього лиш один контурний (такий, що штампує лише контур зображення) штамп виготовіть фон. Розфарбуйте його використовуючи підручні засоби (олівці, маркери, фарби). Використайте фон для виготовлення листівки.
Я розфарбовувала акварельними олівцями.
Нажаль впіймати блиск сніжинок (за допомогою глітера) я не змогла.  Але, повірте, вони (сніжинки)  гарні і блискучі.

Майстерня різдвяних листівок 2013 продовжує свою роботу! Сьогодні ми будемо говорити про таку річ як малювання для доповнення відштампованих зображень. 
Домашнє завдання:
Оберіть штамп, за допомогою якого можна зробити новорічну композицію. Домалюйте елементи, яких бракує для повноцінної листівки. 

Штамп - мій улюблений коник, а домалювала і вирізала я хмаринки. 
Фон не акварельний, я прикладала хмаринку і затоновувала чорнилом. Вийшло хмарне небо.
Зафарбувала хмаринки акварельними олівцями темніше, світліше, а одну залишила білою. Проштампувала штампом і запекла пудрою. гарно вийшло.

 
... Облака - белогривые лошадки...
:(( прошу вибачення :(( фото нічні:((  (я розумію, що це мене не виправдовує)

5 комментариев: